неділя, 30 жовтня 2016 р.

НАВЧАЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНІ ІГРИ З ОЛІМПІЙСЬКОЇ ТЕМАТИКИ

                                                          ГРА "НАЗВИ ВИД СПОРТУ"
МЕТА ГРИ: ознайомити учнів з олімпійськими видами спорту.
На аркуші паперу написано букву, наприклад,   А 
 За 30 с діти повинні написати види спорту, що починаються на букву А, або мають цю букву у назві олімпійського виду спорту. Перемагає той, хто напише більшу кількість видів спорту.
                                                           
                                                    ГРА "ВСЕ ПРО ОЛІМПІЙСЬКІ ІГРИ" 
МЕТА ГРИ: сприяти розвитку інтересу школярів до географії, історії Олімпійських ігор.
Варіант 1: Ведучий називає порядковий номер Олімпійських ігор.
Учасники гри повинні протягом 5-10 хв написати:
-материк, на якому вони відбувались;
-країну, де вони проводились;
-місто, де вони проводились;
-назву річки,озера або моря, що знаходиться у цій країні;
-талісман ігор;
-ім'я чемпіона цих ігор, вид спорту, в якому він виборов золоту медаль;
-країну, представником якої був названий чемпіон.
Варіант 2: Клас поділяється на декілька груп. Кожна група отримує порядковий номер Олімпійських ігор. За наданою вище схемою кожна група готує відповідь. Після закінчення часу, відведеного на підготовку, кожна група презентує "свої" Олімпійські ігри, вказуючи на карті материк, країну, місто та відповідні водойми. Для ускладнення завдання можна пропонувати учням відмітити відповідні географічні об'єкти на контурній карті.

                                                        ГРА "ПРИБЕРИ ЗАЙВЕ"
МЕТА ГРИ: Сприяти розвитку логічного мислення.
Із наданих нижче видів спорту та дисциплін, вилучити зайвий і пояснити, чому.
1. Волейбол, баскетбол, гандбол, плавання, футбол, регбі, софтбол.
2. Веслування академічне, веслування на байдарках і каное, настільний теніс, веслування слалом.
3. Велогонки на треку, на шосе, хокей, маунтенбак, MBX-трек.
4. Стрибки у довжину, стрибки із жердиною, кросовий біг, стрибки у висоту, потрійний стрибок.
5. Художня гімнастика, бокс, синхронне плавання.
6. Хокей із шайбою, біатлон, бобслей, легка атлетика, фігурне катання.

                                                         ГРА "СПОРТ І ЕКОЛОГІЯ"
МЕТА ГРИ: Сприяти формуванню екологічної культури школярів, знайомити з проблемами проведення сучасних Олімпійських ігор.
Цю гру-вікторину доцільно проводили під час активного відпочинку на свіжому повітрі, вона допоможе школярам краще усвідомити зв'язок людини з природою.Запитання ставити доцільно усім учасникам.
Переможець стає той учень, який правильно відповість на більшу кількість запитань.
                                                        Наводимо орієнтовні запитання:        
1. Чому проведення Олімпійських ігор створює потенційну загрозу довкіллю?
2. Які проблеми виникають у зв'язку з присутністю великої кількості спортсменів і вболівальників під час проведення Олімпійських ігор?
3. Як впливає транспортне обслуговування спортсменів і туристів на екологію міст?
4. Чи впливе на стан екології будівництво спортивних споруд та інших об'єктів інфраструктури Ігор?
5. Що дозволяється робити вболівальникам під час змагань у спортивному залі?
6. Які дії вболівальників на стадіоні негативно впливають на навколишнє середовище?
7. У чому може полягати проблема водних ресурсів країни, що проводить Олімпійські ігри?
8. З чим пов'язані проблеми зміни ландшафту у місті, що готуються до проведення Олімпійських ігор?
9. Як впливає проведення Олімпійських ігор на споживання енергоресурсів?

Немає коментарів:

Дописати коментар